Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení
Autor: Složilová, Hana
Vedoucí: Frkal, Luděk
Abstrakt: Výchozím bodem mé bakalářské práce je zhodnocení finanční situace a tvorba marketingového plánu pro občanské sdružení Zelené bydlení. Má bakalářská práce je rozčleněna na dvě části, na část teoretickou a část analytickou. V první - teoretické části je představena finanční analýza, účetní výkazy, které se nutně podílejí na hodnocení finanční stránky a hodnotící ukazatele. Následují teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, postupy plánování jako je situační analýza, stanovení marketingových cílů, vhodné určení strategií, rozpočtování a kontrola. Druhá část vyhodnocuje finanční situaci a sleduje vývoj v minulých letech, vyhodnocuje situaci, ve které se sdružení pohybuje, stanovuje cíle a navrhuje, jak jednotlivé cíle co nejlépe uskutečnit. V závěru práce se nachází nákladové zhodnocení v případě převedení plánu do reality.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8801
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10461


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
složilová_2009_bp.pdfZablokované 1.785Mb PDF
složilová_2009_vp.pdf 836.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
složilová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet