Projekt Propagace ZOO Zlín na Slovensku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt Propagace ZOO Zlín na Slovensku |
Autor: |
Kokaislová, Petra
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Projekt propagace ZOO Zlín na Slovensku je rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické. Cílem teoretické části byl průzkum literárních pramenů k dané problematice marketingové komunikace a popis jednotlivých metod propagace. Jsou zde zmíněny také specifika vyplývající z marketingu služeb. Praktická část se dále člení na analýzu a projekt. V analytické části je zahrnut popis organizace ZOO Zlín, její SWOT analýza a na základě Porterova modelu pěti sil je zmapována také konkurence na západním a středním Slovensku. Projektová část obsahuje strategie nezbytné při tvorbě marketingové kampaně. Následně je zakončena nákladovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8790
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11147
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet