Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin
Autor: Zika, Pavel
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění rozdílu ve vnímání reklamy a působení médií mezi mladšími a staršími dětmi. Pro výzkum byla využita dotazníková metoda. Výzkumy byly provedeny v letech 2007 a 2008.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8721
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zika_2009_bp.pdfZablokované 2.013Mb PDF
zika_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zika_2009_op.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet