Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení |
Autor: |
Leitnerová, Andrea
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Autorka se v diplomové práci zabývá problematikou z oblasti psychologie reklamy. Jejím hlavním zájmem je komunikační účinek reklamního sdělení na konkrétní cílovou skupinu. Jejím úkolem je zjistit, zda vybraný spotřebitelský segment lépe reaguje na racionální, nebo emocionální faktory reklamního sdělení. Výsledkem diplomové práce autorky je soubor zásad a doporučení pro tvorbu efektivního reklamního sdělení cíleného na zvolenou skupi-nu spotřebitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7991
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10567
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet