Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení
Autor: Leitnerová, Andrea
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Autorka se v diplomové práci zabývá problematikou z oblasti psychologie reklamy. Jejím hlavním zájmem je komunikační účinek reklamního sdělení na konkrétní cílovou skupinu. Jejím úkolem je zjistit, zda vybraný spotřebitelský segment lépe reaguje na racionální, nebo emocionální faktory reklamního sdělení. Výsledkem diplomové práce autorky je soubor zásad a doporučení pro tvorbu efektivního reklamního sdělení cíleného na zvolenou skupi-nu spotřebitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7991
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
leitnerová_2009_dp.pdfZablokované 1.850Mb PDF
leitnerová_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
leitnerová_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet