Pepsi vs. Coca-Cola a jejich současné pozice na trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pepsi vs. Coca-Cola a jejich současné pozice na trhu |
Autor: |
Belková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca sa zaoberá zhodnotením postavenia značky Pepsi a Coca-Cola na súčas-nom trhu. Teoretická časť je venovaná základom brand managementu a princípom budo-vania a merania hodnoty značky vo všeobecnosti. Súčasťou je i historická evolúcia oboch značiek až do dnešnej doby. Praktická časť mapuje "kolovú vojnu", svetové a domáce trendy vývoja značiek na trhu i v televíznej reklame. Záver tvorí prieskum spotrebiteľ-ských preferencií na českom a slovenskom trhu, ktorý odhalí positioning značiek v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7898
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet