Využití nových médií v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nových médií v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nových médií v marketingových komunikacích
Autor: Formánek, Miloslav
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho budoucnost. Zmiňuje termíny jako SEO, virální marketing, bannerová reklama, e-mail, UGC či online PR. Dává stručný přehled, jak měřit online kampaně a jak segmentovat moderní internet, který reprezentuje multimediální obsah tvořený uživateli v rámci sociálních sítí a komunit, stejně jako vyhledávače a e-shopy. Pro komplexnost je zmíněn také advergaming a další uplatnění nových médií například v domácnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7751
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7455


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
formánek_2008_bp.pdfZablokované 1.619Mb PDF Zobrazit/otevřít
formánek_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
formánek_2008_op.pdf 95.93Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet