CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.
Author: Slováčková, Renáta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází od společnosti ke konkurenci. A proto by firma, která chce být nejlepší ve svém oboru a úspěšná na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Analyzovanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Viessmann, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7655
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 9746


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slováčková_2008_bp.pdfBlocked 2.563Mb PDF View/Open
slováčková_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
slováčková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account