Současný stav a nové trendy public relations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný stav a nové trendy public relations

Show full item record

No preview available
Title: Současný stav a nové trendy public relations
Author: Voláková, Vendula
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tématem této bakalářské práce je popis současného stavu a nových trendů public relations. Cílem práce je tedy definovat pojem public relations, uvést jeho členění a poukázat na vztahy mezi public relations a ostatními formami marketingových komunikací. Součástí teoretické práce je také detailní popis media relations, jakožto významném výstupu PR aktivit. Praktická část pokračuje popisem současného stavu public relations jak v zahraničí, tak u nás. Součástí práce je také detailní analýza projektu CoolKeg, na kterém pracovala agentura Ogilvy PR, spolu s tabulkami a grafy analyzujícími monitoring výstupů v médiích. Poslední část této práce je věnována novým trendům a zamyšlením se nad budoucností tohoto oboru, který má svůj vrchol stále před sebou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7604
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
voláková_2008_bp.pdfBlocked 7.819Mb PDF
voláková_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
voláková_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account