Současný stav a nové trendy public relations
Show full item record
No preview available
Title:
|
Současný stav a nové trendy public relations |
Author: |
Voláková, Vendula
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je popis současného stavu a nových trendů public relations. Cílem práce je tedy definovat pojem public relations, uvést jeho členění a poukázat na vztahy mezi public relations a ostatními formami marketingových komunikací. Součástí teoretické práce je také detailní popis media relations, jakožto významném výstupu PR aktivit. Praktická část pokračuje popisem současného stavu public relations jak v zahraničí, tak u nás. Součástí práce je také detailní analýza projektu CoolKeg, na kterém pracovala agentura Ogilvy PR, spolu s tabulkami a grafy analyzujícími monitoring výstupů v médiích. Poslední část této práce je věnována novým trendům a zamyšlením se nad budoucností tohoto oboru, který má svůj vrchol stále před sebou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7604
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7491
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account