Současný stav a nové trendy public relations
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současný stav a nové trendy public relations |
Autor: |
Voláková, Vendula
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je popis současného stavu a nových trendů public relations. Cílem práce je tedy definovat pojem public relations, uvést jeho členění a poukázat na vztahy mezi public relations a ostatními formami marketingových komunikací. Součástí teoretické práce je také detailní popis media relations, jakožto významném výstupu PR aktivit. Praktická část pokračuje popisem současného stavu public relations jak v zahraničí, tak u nás. Součástí práce je také detailní analýza projektu CoolKeg, na kterém pracovala agentura Ogilvy PR, spolu s tabulkami a grafy analyzujícími monitoring výstupů v médiích. Poslední část této práce je věnována novým trendům a zamyšlením se nad budoucností tohoto oboru, který má svůj vrchol stále před sebou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7604
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7491
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet