Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě
Autor: Paloušová, Jelena
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem paralelní komunikace prodejce a dodavatelů v prostředí B2B. Na základě výzkumné sondy nákupního rozhodování zákazníka velkoobchodu doporučuje autorka strategii komunikací obou subjektů, včetně konkrétních nástrojů. Předkládá návrh komunikačního mixu odborného velkoobchodu, který optimalizuje společné propagační aktivity, přičemž za nejefektivnější způsob paralelní komunikace image obou značek považuje event marketing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7518
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4962


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
paloušová_2008_dp.pdfZablokované 1.015Mb PDF Zobrazit/otevřít
paloušová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
paloušová_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet