Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.
Autor: Markusík, Libor
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7208
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 8924


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
markusík_2008_dp.pdfZablokované 2.874Mb PDF
markusík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
markusík_2008_op.doc 1.053Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet