Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty |
Author: |
Beneš, David
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Spoření je jedním ze základních ekonomických jevů. Je sledováno jak na úrovni jedinců či domácností, ale i na úrovni celé populace. Míra úspor a jejich podíl z celkového příjmu ekonomických subjektů je parametrem, který je používán i v hodnocení celkového stavu státu a jeho ekonomiky. Nákupní chování spojené s výběrem spořících finančních produktů je důležité jak pro konstatování daného stavu, tak i pro rozhodování těch, kteří finanční produkty nabízejí. Je nezbytně nutné poznávat související přednákupní postoje a názory i výsledky - rozhodnutí. Jen tak lze zjistit které finanční produkty jsou pro tvorbu úspor používány a jakým způsobem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7140
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7496
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account