Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního chování - finanční spořící produkty
Autor: Beneš, David
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Spoření je jedním ze základních ekonomických jevů. Je sledováno jak na úrovni jedinců či domácností, ale i na úrovni celé populace. Míra úspor a jejich podíl z celkového příjmu ekonomických subjektů je parametrem, který je používán i v hodnocení celkového stavu státu a jeho ekonomiky. Nákupní chování spojené s výběrem spořících finančních produktů je důležité jak pro konstatování daného stavu, tak i pro rozhodování těch, kteří finanční produkty nabízejí. Je nezbytně nutné poznávat související přednákupní postoje a názory i výsledky - rozhodnutí. Jen tak lze zjistit které finanční produkty jsou pro tvorbu úspor používány a jakým způsobem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7140
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7496


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
beneš_2008_bp.pdfZablokované 2.313Mb PDF
beneš_2008_vp.pdf 424.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
beneš_2008_op.pdf 498.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet