Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s.
Autor: Ševela, Michal
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Obsahem mé bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu a marketingového prostředí firmy Otrokovické papírny a.s. Další část mé analýzy byla věnovaná vlivům marketingovému prostředí a analýze SWOT. Závěr mé práce je věnován konečné bilanci podniku. Stručná charakteristika návrhů a opatření pro firmu, kde jsem se zaměřil na nedostatky a slabé části firmy. Na základě těchto negativních prvků jsem zkoumal a analyzoval dostupná a reálná řešení pro jejich odstranění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/681
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševela_2006_bp.pdfZablokované 980.7Kb PDF
ševela_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ševela_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet