Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve firmě Otrokovické papírny a.s. |
Autor: |
Ševela, Michal
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Obsahem mé bakalářské práce je podrobná analýza marketingového mixu a marketingového prostředí firmy Otrokovické papírny a.s. Další část mé analýzy byla věnovaná vlivům marketingovému prostředí a analýze SWOT. Závěr mé práce je věnován konečné bilanci podniku. Stručná charakteristika návrhů a opatření pro firmu, kde jsem se zaměřil na nedostatky a slabé části firmy. Na základě těchto negativních prvků jsem zkoumal a analyzoval dostupná a reálná řešení pro jejich odstranění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/681
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet