Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách
Autor: Suchoňová, Ivana
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou krizových mediálních komunikací při pandemických nákazách. Reaguje tak na aktuální hrozbu celosvětové pandemie chřipky. Pro procesy krizového řízení předpokládá použití obecných zásad sociálního marketingu, především nástrojů efektivních marketingových komunikací na všech úrovních vnitřních i vnějších informačních procedur krizových orgánů. V teoretické části stručně shrnuje teoretická východiska a potřeby globálního i národního komunikačního procesu v přípravě na pandemii chřipky. Praktická část analyzuje stav a vývoj krizových komunikací hlavních úrovní veřejné správy v širším mezinárodním kontextu. Výstupem projektové části je stručný manuál mediálních komunikací při pandemii pro členy krizových štábů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6710
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4973


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
suchoňová_2008_dp.pdfZablokované 2.727Mb PDF
suchoňová_2008_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
suchoňová_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet