Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o. |
Author: |
Rančíková, Jitka
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/644
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
4166
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account