Corporate identity penzionu Lion
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Corporate identity penzionu Lion |
Autor: |
Havlíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám segmentací trhu cestovního ruchu na území jihomoravského kraje, z vyhodnocením cílového zákazníka. Na základě segmentace se dále věnuji podrobnějšímu rozboru corporate identity penzionu Lion, který již pracuje s konkrétní cílovou skupinou. Se získaných podkladů k vytvoření corporate identity jsem vypracovala analýzu komunikačních strategií CI. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy během prvního roku působení (firmy?) na trhu ubytovacích služeb a došla k závěrům, jaké povědomí si značka získala u cílového zákazníka a navrhla změny, na kterých by měla pracovat během dalších let, při výstavbě dalších etap, kterými jsou welness centrum a restaurace se školícím centrem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6426
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4798
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet