Corporate identity penzionu Lion

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate identity penzionu Lion

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate identity penzionu Lion
Autor: Havlíková, Markéta
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám segmentací trhu cestovního ruchu na území jihomoravského kraje, z vyhodnocením cílového zákazníka. Na základě segmentace se dále věnuji podrobnějšímu rozboru corporate identity penzionu Lion, který již pracuje s konkrétní cílovou skupinou. Se získaných podkladů k vytvoření corporate identity jsem vypracovala analýzu komunikačních strategií CI. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy během prvního roku působení (firmy?) na trhu ubytovacích služeb a došla k závěrům, jaké povědomí si značka získala u cílového zákazníka a navrhla změny, na kterých by měla pracovat během dalších let, při výstavbě dalších etap, kterými jsou welness centrum a restaurace se školícím centrem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6426
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4798


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havlíková_2008_bp.pdf 2.385Mb PDF Zobrazit/otevřít
havlíková_2008_vp.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havlíková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet