Brand building

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand building

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand building
Autor: Ptáčník, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Moderní budování značky je obtížné, na trhu je rok od roku větší a větší množství výrobků,které soutěží o zákazníkovu přízeň. Zatímco v 50. letech stačilo mít odlišný produkt, dnes se musí produkty odlišovat především v zákazníkově mysli. Positioning nabízí způsoby, jak danou značku do zákazníkovy mysli umístit. Pokud brand manager dodrží všechny zásady a dokáže najít správnou odlišovací myšlenku, pokud jeho produkt za něco stojí, dá se říci, že má vyhráno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6310
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4913


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ptáčník_2008_dp.pdfZablokované 5.425Mb PDF
ptáčník_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ptáčník_2008_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet