Brand building
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Brand building |
Autor: |
Ptáčník, Jan
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Moderní budování značky je obtížné, na trhu je rok od roku větší a větší množství výrobků,které soutěží o zákazníkovu přízeň. Zatímco v 50. letech stačilo mít odlišný produkt, dnes se musí produkty odlišovat především v zákazníkově mysli. Positioning nabízí způsoby, jak danou značku do zákazníkovy mysli umístit. Pokud brand manager dodrží všechny zásady a dokáže najít správnou odlišovací myšlenku, pokud jeho produkt za něco stojí, dá se říci, že má vyhráno. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6310
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4913
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet