Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari |
Author: |
Nováková, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6248
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8307
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account