Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o. |
Author: |
Gronychová, Markéta
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením na propa-gaci ve firmě egoé s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány odborné teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového mixu. V praktické části je potom charakterizována firma egoé s.r.o., analyzován současný stav jejího marketingového mixu, jeho silné a slabé stránky a následně navržena opatření pro zlepšení současné situace, zvláště pak v oblasti propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6157
|
Date:
|
2008-05-23 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
9824
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account