Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron |
Author: |
Olivová, Miroslava
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve společnosti Chevron. V první části jsou zpracovány teoretické podklady se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového mixu - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. V praktické části je nejprve představena společnost Chevron, její činnost, historie a vybrané finanční ukazatele. Následuje analýza marketingového mixu v dané firmě. Na základě provedené analýzy jsou zhodnoceny výsledky a formulovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti Chevron. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6146
|
Date:
|
2008-05-23 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
9820
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account