Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron
Author: Olivová, Miroslava
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve společnosti Chevron. V první části jsou zpracovány teoretické podklady se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového mixu - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. V praktické části je nejprve představena společnost Chevron, její činnost, historie a vybrané finanční ukazatele. Následuje analýza marketingového mixu v dané firmě. Na základě provedené analýzy jsou zhodnoceny výsledky a formulovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti Chevron.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6146
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 9820


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
olivová_2008_bp.pdfBlocked 1.453Mb PDF View/Open
olivová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
olivová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account