Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Ančinec, Vlastislav
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6115
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ančinec_2008_dp.pdfZablokované 5.932Mb PDF
ančinec_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ančinec_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet