Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping |
Autor: |
Jandurová, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Súčasťou mojej bakalárskej práce je analýza call centra Prvej stavebnej sporiteľne, a.s.Teoretická časť je venovaná podstate finančného a bankového marketingu a súčasným trendom na bankovom trhu. Praktická časť sa zameriava na charakteristiku spoločnosti, vrátane histórie, jej postavenia na trhu a analýzu prostredia. V ďalšej časti je zanalyzované samotné call centrum pomocou hodnotiacich kritérií mystery shoppingu a zhodnotenie telefonických hovorov uskutočnených v call centre. Na konci sú zhrnuté návrhy a odporúčania, ktoré by mohli prispieť k ďalšiemu rozvoju v call centre PSS a.s |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6043
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet