Sebereflexe pedagoga volného času
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sebereflexe pedagoga volného času |
Autor: |
Leskovcová, Michaela
|
Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá pohledem pedagoga volného času na sebe sama a svoji práci. Měl by se zamýšlet nad svou pedagogickou činností, hodnotit ji a hledat možnosti jejího zlepšení. Jedná se o sebereflexi jako aktuální téma v procesu kvalitní sociální interakce pedagoga volného času s dítětem. Cílem této práce je zjistit pohled jednotlivých pedagogů volného času na vlastní činnost skrze dotazníkové šetření. Teoretická část popisuje pojem sebereflexe, její význam, fáze, funkce a metody. Navazuje na téma sociální interakce, její typy, interakční styly a dále se zaměřuje na osobnost pedagoga volného času, náročnost jeho povolání, úskalí a rizika této profese. Empirická část zahrnuje výsledky kvantitativního šetření, pohled na sebehodnocení pedagogů volného času. Z výsledků výzkumu při ověřování hypotéz vyplynula skutečnost týkající se rozdílu v sebehodnocení pedagogů volného času z hlediska věku, pohlaví, místa bydliště a odpracovaných let v oboru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56737
|
Datum:
|
2023-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet