Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy |
Autor: |
Hradská, Jitka
|
Vedoucí: |
Tallová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní uspořádaní tříd. Teoretická část se věnuje charakteristice obou typů tříd a popisuje výhody a nevýhody jednotlivých tříd. Dále se zabývá pedagogickou činností v heterogenních a homogenních třídách. Praktická část představuje výzkum, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření a byl určen učitelům mateřských škol v Jihomoravském kraji. Výzkum poukazuje na názory učitelů homogenních a heterogenních tříd spojenými s výhodami a nevýhodami jednotlivých typů tříd a vysvětluje, které uspořádání tříd, je v rámci adaptace dítěte na mateřskou školu vhodnější. Závěr práce seznamuje čtenáře se zjištěnými výsledky a navrhuje možná doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55678
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet