Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení vytíženosti Pensionu Madara 2
Autor: Rusnák, Marcel
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá zvýšením obsadennosti Pensionu MADARA 2 s využi-tím nástrojov marketingového mixu. Na základe poznatkov z teoretickej časti sa zaoberám analýzou jednotlivých častí marketingového mixu. Pomocou SWOT analýzy, Porterovho modelu piatich konkurenčných síl, PEST analýzou, prieskumu konkurencie v lokalite a analýzy spokojnosti hostí v hoteli, boli zistené dôležité informácie, ktoré prispeli k novým návrhom a doporučeniam pre firmu. Bol navrhnutý projekt vychádzajúci zo SWOT analý-zy, marketingových prieskumov s cieľom efektívnejšie využívať nástroje marketingové mixu vo firme a vyhodnotenie prínosov projektu z hľadiska jeho praktickej realizovateľ-nosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5542
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8944


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rusnák_2008_dp.pdfZablokované 1.516Mb PDF
rusnák_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rusnák_2008_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet