Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci |
Autor: |
Ozogány, Petr
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem předložené diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na proces implementace Public Relations do zdravotnické organizace a navrhnout, jak tuto realizaci úspěšně aplikovat do praxe. Návrh implementace byl zpracován pro malou zdravotnickou organizaci, tudíž je Public Relations vnímán v širším pojetí. V diplomové práci se vychází ze zpracování teoretických východisek marketingu ve zdravotnictví, marketingové komunikace se zaměřením na PR či marketingového mixu a jejich specifik ve zdravotnictví. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na vytvoření návrhu implementace PR ve vybrané zdravotnické organizaci, který bude sloužit jako nástroj pro zajištění lepší komunikace ve vztahu s cílovými skupinami marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54864
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet