dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Lepš, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54590
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na modernizaci knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. a její vliv na zlepšení marketingové strategie. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, s důrazem na specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje organizaci nemocnice a poskytuje podrobnou situační analýzu. Dále je popsán současný stav knihovny a samotný projekt, včetně vytvoření nových webových stránek a Facebooku nemocnice. Projekt zahrnuje také analýzu časového plánu, nákladů a rizik s cílem zajištění jeho udržitelnosti. Závěrečné kapitoly se věnují zhodnocením účinnosti projektu, konkrétně systémům na rezervaci knihovny a odborných publikací a komunikačním kanálům, které jsou klíčovými prvky modernizace knihovny a zlepšení marketingové strategie. Celkově práce poskytuje komplexní pohled na modernizaci knihovny ve zdravotnickém prostředí. |
|
dc.format |
116 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
knihovna
|
cs |
dc.subject |
Nemocnice Boskovice s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
library
|
en |
dc.subject |
Nemocnice Boskovice s.r.o.
|
en |
dc.subject |
SLEPT analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie |
|
dc.title.alternative |
Modernization of the Library of Nemocnice Boskovice s.r.o. in Order to Improve the Marketing Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2023-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the modernization of the Nemocnice Boskovice s.r.o. and its impact on improving the marketing strategy. The theoretical part of the thesis deals with marketing fundamentals, with an emphasis on healthcare-specific marketing aspects. The practical part introduces the hospital's organization and provides a detailed situational analysis. Furthermore, it describes the current state of the library and the project itself, including the creation of new hospital website and Facebook page. The project also includes an analysis of the timeline, costs, and risks, aiming to ensure its sustainability. The concluding chapters assess the project's effectiveness, specifically the reservation systems for library and professional publications, as well as communication channels, which are key elements of the library's modernization and improvement of the marketing strategy. Overall, the thesis offers a comprehensive view of the library modernization within the healthcare environment. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
65991
|
|
dc.date.submitted |
2023-08-04 |
|