Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Stružková, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54200
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je posoudit nákupní chování spotřebitelů na internetu se zaměřením na roli jejich důvěry při nakupování šperků prostřednictvím internetu a poskytnout vhodná doporučení, která zvýší důvěru pro e-shop Aranys zabývající se prodejem šperků. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z literární rešerše, která souvisí s důvěrou spotřebitelů při nakupování na internetu. V praktické části je obsažena analýza dat dotazníkového šetření. Výsledkem práce jsou doporučení pro e-shop Aranys, která povedou ke zvýšení důvěry zákazníků při nakupování šperků. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
důvěra
|
cs |
dc.subject |
e-business
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
nakupování na internetu
|
cs |
dc.subject |
digitální zákazník
|
cs |
dc.subject |
trust
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
online shopping
|
en |
dc.subject |
digital customer
|
en |
dc.title |
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu |
|
dc.title.alternative |
The Role of Customer's Trust in Shopping Aranys Jewelry On-line |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2023-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to analyze the buying behavior of consumers with the focus on the role of their trust when shopping jewelry on the Internet and find solutions as well as recommendations for the Aranys e-shop, which deals with jewelry selling. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on literature research related to consumer trust when shopping on the Internet. The practical part includes the analysis of the questionnaire survey data. The main outcome of this thesis are recommendations for the Aranys e-shop that will lead to an increase the customer's trust when purchasing jewelry. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
63874
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account