Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Autor: Rytířová, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je vypracována analýza výsledků dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54196
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rytířová_2023_dp.pdf 2.085Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rytířová_2023_op.docx 47.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rytířová_2023_vp.docx 49.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet