Technická specifika vývoje mobilních her

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Technická specifika vývoje mobilních her

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Technická specifika vývoje mobilních her
Autor: Chytil, Kamil
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na technická specifika vývoje mobilních her v prostředí Unity. Teoretická část práce poskytuje informace o Unity, rozdílech ve vývoji mezi deskto-povými a mobilními zařízeními, optimalizaci hry a využití Unity Profileru pro měření výko-nu aplikace. V práci byly vytvořeny dva prototypy mobilní hry. První prototyp obsahoval neoptimalizované metody, zatímco druhý prototyp obsahoval tyto metody optimalizované. Prostřednictvím testování a měření výkonu pomocí Unity profileru byl zjištěn rozdíl výko-nu mezi oběma prototypy, přičemž druhý prototyp s optimalizovanými metodami dosáhl větší efektivity a lepšího výkonu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54064
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chytil_2023_dp.pdf 4.529Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chytil_2023_op.pdf 216.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chytil_2023_vp.pdf 225.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet