Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Autor: Hôrka, Jakub
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie odporučení na zlepšenie marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Združenie kresťanských spoločenstiev mládeže (ZKSM). Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť opisuje marketingovú komunikáciu neziskových organizácií, charakteristiky neziskových organizácií a marketingový výskum. Praktická časť obsahuje charakteristiku organizácie ZKSM, analýzu jej súčasnej marketingovej komunikácie a výsledky kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu jej marketingovej komunikácie. Na základe výsledkov analýzy a výskumov sú v poslednej kapitole navrhnuté odporučenia na zlepšenie marketingovej komunikácie organizácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53967
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hôrka_2023_dp.pdf 2.618Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hôrka_2023_op.docx 41.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hôrka_2023_vp.pdf 211.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet