Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity |
Author: |
Mikeska, Mikuláš
|
Advisor: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce je zaměřena na tvorbu nástroje pro generování ostrovů v enginu Unity. Nejprve jsou představeny zástupci některých enginů, následně popis algoritmů, které jsou použity pro generování. Poté jedna z možností, jak vytvořit editor v okně Inspectoru. Výsledkem práce je nástroj umožňující uživatelům rychle a snadno vytvářet ostrovy pro jejich hry v enginu Unity. Popis postupu vytvoření tohoto nástroje je uveden v praktické části. Generování bude založeno na šumu a bude možné zobrazit části ostrovu jen okolo pozice hráče. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53923
|
Date:
|
2022-12-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account