Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci
Autor: Zajacová, Simona
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část zrcadlí nástroje digitálního marketingu v praxi gynekologické ambulance dle teoretické části, formou spuštěných reklamních kampaní. V závěru práce jsou jednotlivé kampaně vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53825
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zajacová_2023_dp.pdf 4.049Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zajacová_2023_op.docx 49.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zajacová_2023_vp.docx 49.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet