Reklama na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama na sociálních sítích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vojtěšek, Jiří
dc.contributor.author Ševců, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:00Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:00Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53661
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá velmi aktuální problematikou reklamy na sociálních sítích. Rozebírá základní pojmy a formy reklam, se kterými se lze setkat na sociálních sítích. Zabývá se také tvorbou vzorových grafických propagačních materiálů pro dvě rozdílné společnosti. Pro tyto společnosti byly také vytvořeny návrhy reklamních kampaní, které využívají sociální sítě. Bylo také vytvořeno dotazníkové šetření s vybranými influencery a byl tak získán pohled na reklamu na sociálních sítích i z jejich strany.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject influencer cs
dc.subject reklama cs
dc.subject grafika cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject Youtube cs
dc.subject social networks en
dc.subject influencer en
dc.subject advertising en
dc.subject prints en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject TikTok en
dc.subject YouTube en
dc.title Reklama na sociálních sítích
dc.title.alternative Advertising on Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Radek
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the current issues of advertising on social networks. It discusses the basic concepts and forms of advertising that can be encountered on social networks. It also deals with the creation of sample graphic promotional materials for two different companies. Designs of advertising campaigns that use social networks have also been cre-ated for these companies. A questionnaire survey with selected influencers was also cre-ated to obtain their view of advertising on social networks.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 63442
dc.date.submitted 2023-05-24


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ševců_2023_dp.pdf 4.846Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ševců_2023_op.pdf 248.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ševců_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet