Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu. |
Author: |
Fojtík, Josef
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5366
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
8202
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account