Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Sillova, Jana
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je vypracovať projekt na vytvorenie online marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti, ktorý povedie k zvýšeniu povedomia o spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky k online marketingu a online marketingovej komunikácií. Ďalej bola vypracovaná literárna rešerš k marketingu na sociálnych médiách a boli stručne charakterizované vybrané marketingové analýzy a marketingová stratégia. Praktická časť je rozdelená na analytickú a projektovú časť. V analytickej časti bol analyzovaný súčasný stav spoločnosti a bola vypracovaná SWOT a benchmarking analýza. Ďalej bol spracovaný kvantitatívny výskum a verifikácia stanovených hypotéz. V projektovej časti boli spracované akčné plány, ktoré boli následne podrobené časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53514
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sillova_2023_dp.pdf 5.682Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sillova_2023_op.docx 48.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sillova_2023_vp.docx 47.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet