Možnosti využití marketingové logistiky ve výrobním podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Zykova, Viktoriia
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:47Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:47Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53404
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingové logistiky ve výrobním podniku. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje pojetí marketingu a logistiky jako samostatných prvků výrobního řetězce a jejich funkcím, úkolům a vzájemným vazbám. Dále je uvedena charakteristika marketingové logistiky, její funkce a problémy. V praktické části je popsán vybraný podnik, dále je provedena analýza jeho vnějšího a vnitřního prostředí. Praktickou část uzavírá, analýza marketingové logistiky uvnitř podniku, následkem které jsou navržena doporučení. |
|
dc.format |
55 s. (64 473 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová logistika
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing logistics
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Možnosti využití marketingové logistiky ve výrobním podniku |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of Using Marketing Logistics in the Manufacturing Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartošová, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the use of marketing logistics in a manufacturing company. It is divided into two parts. The theoretical part describes the concept of marketing and logistics as separate elements of the production chain and their functions, tasks and interrelations. Furthermore, it presents the characteristics of marketing logistics, its functions and problems. The practical part describes the selected venture and analyses its external and internal environment. To conclude the practical part, an analysis of the marketing logistics inside the enterprise is made, as a result of which recommendations are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav logistiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Aplikovaná logistika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná logistika |
cs |
dc.identifier.stag |
64897
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account