Možnosti využití marketingové logistiky ve výrobním podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingové logistiky ve výrobním podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Zykova, Viktoriia
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:47Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:47Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53404
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingové logistiky ve výrobním podniku. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje pojetí marketingu a logistiky jako samostatných prvků výrobního řetězce a jejich funkcím, úkolům a vzájemným vazbám. Dále je uvedena charakteristika marketingové logistiky, její funkce a problémy. V praktické části je popsán vybraný podnik, dále je provedena analýza jeho vnějšího a vnitřního prostředí. Praktickou část uzavírá, analýza marketingové logistiky uvnitř podniku, následkem které jsou navržena doporučení.
dc.format 55 s. (64 473 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová logistika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject logistika cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing logistics en
dc.subject marketing en
dc.subject logistics en
dc.subject strategy en
dc.subject analysis en
dc.title Možnosti využití marketingové logistiky ve výrobním podniku
dc.title.alternative Possibilities of Using Marketing Logistics in the Manufacturing Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartošová, Tereza
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the use of marketing logistics in a manufacturing company. It is divided into two parts. The theoretical part describes the concept of marketing and logistics as separate elements of the production chain and their functions, tasks and interrelations. Furthermore, it presents the characteristics of marketing logistics, its functions and problems. The practical part describes the selected venture and analyses its external and internal environment. To conclude the practical part, an analysis of the marketing logistics inside the enterprise is made, as a result of which recommendations are proposed.
dc.description.department Ústav logistiky
dc.thesis.degree-discipline Aplikovaná logistika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Aplikovaná logistika cs
dc.identifier.stag 64897
dc.date.submitted 2023-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
zykova_2023_dp.pdf 1.930Mb PDF View/Open None
zykova_2023_op.pdf 164.9Kb PDF View/Open None
zykova_2023_vp.pdf 146.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account