CRM v B2C
Show full item record
No preview available
Title:
|
CRM v B2C |
Author: |
Lisý, Adolf
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této práce je zhodnotit vhodnost CRM jako manažerského přístupu pro řízení a budování vztahů se zákazníky a to na základě studia odborné literatury a případových studií implementacích CRM v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum zhodnotit vnímání vztahů mezi zákazníky a českými mobilními operátory a určit tak samotný dopad používání CRM na zákaznické vztahy v praxi. Z analýzy dat o zákaznických vztazích potom chci doporučit zlepšení a zásady pro efektivnější a zákaznicky orientovanou komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5339
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7508
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account