Project to Enhance Social Media Strategies for Special Ice Company Limited in Ghana

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project to Enhance Social Media Strategies for Special Ice Company Limited in Ghana

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project to Enhance Social Media Strategies for Special Ice Company Limited in Ghana
Autor: Amankwaa, Erica Serwaa
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: The thesis's primary goal was to determine the effectiveness of social media. What are the benefits and gratifications that customers get from various forms of social media and  investigate the present marketing and efficacy of social media in promoting special ice company and  determine the extent to which social media influences consumer purchasing decisions
URI: http://hdl.handle.net/10563/53361
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
amankwaa_2023_dp.pdf 2.895Mb PDF Zobrazit/otevřít None
amankwaa_2023_op.docx 96.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
amankwaa_2023_vp.docx 97.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet