Project to Enhance Social Media Strategies for Special Ice Company Limited in Ghana
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project to Enhance Social Media Strategies for Special Ice Company Limited in Ghana |
Autor: |
Amankwaa, Erica Serwaa
|
Vedoucí: |
Kwarteng, Michael Adu
|
Abstrakt:
|
The thesis's primary goal was to determine the effectiveness of social media. What are the benefits and gratifications that customers get from various forms of social media and investigate the present marketing and efficacy of social media in promoting special ice company and determine the extent to which social media influences consumer purchasing decisions |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53361
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet