Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Vlk, Ondřej
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:35Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:35Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53167
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá riziky marketingové komunikace fotbalového klubu. Pro tuto diplomovou práci byl zvolen velmi úspěšný moravsko-slezský klub FC Baník Ostrava. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingu a marketingové komunikace, krizové komunikace a fotbalového prostředí. Praktická část obsahuje marketingovou situační analýzu FC Baníku Ostrava, SWOT analýzu, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem klubu, názorný příklad krizové komunikace profesionálních fotbalových klubů a následná rizika a hrozby jsou aplikovány do rizikových analýz. Následně po zhodnocení stávajícího stavu marketingové komunikace tohoto vybraného klubu jsou navržena doporučení ke zlepšení.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fotbal cs
dc.subject fotbalový klub cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject analýza rizik cs
dc.subject football en
dc.subject football club en
dc.subject marketing communication en
dc.subject crisis communication en
dc.subject risk analyses en
dc.title Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
dc.title.alternative Risks of Football Club Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with risks of marketing communcation of the football club. For this master thesis was chosen very successful Moravian - Silesian club FC Baník Ostrava. The theoretical part is focused on marketing and marketing communication, crisis communication and football ambience. The conclusion part contains marketing situation of FC Baník Ostrava, SWOT analyses, semi-structured interview with a club director, illustrative example of crisis communication of football clubs and subsequent risks and threats are applied in the risk analyses. After the assessment of the current situation of marketing communication of this chosen club recommendations for improvement are suggested.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Rizikové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.identifier.stag 65905
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vlk_2023_dp.pdf 1.841Mb PDF View/Open None
vlk_2023_op.pdf 172.1Kb PDF View/Open None
vlk_2023_vp.pdf 136.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account