Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Autor: Vlk, Ondřej
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá riziky marketingové komunikace fotbalového klubu. Pro tuto diplomovou práci byl zvolen velmi úspěšný moravsko-slezský klub FC Baník Ostrava. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingu a marketingové komunikace, krizové komunikace a fotbalového prostředí. Praktická část obsahuje marketingovou situační analýzu FC Baníku Ostrava, SWOT analýzu, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem klubu, názorný příklad krizové komunikace profesionálních fotbalových klubů a následná rizika a hrozby jsou aplikovány do rizikových analýz. Následně po zhodnocení stávajícího stavu marketingové komunikace tohoto vybraného klubu jsou navržena doporučení ke zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53167
Datum: 2022-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Rizikové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vlk_2023_dp.pdf 1.841Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vlk_2023_op.pdf 172.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vlk_2023_vp.pdf 136.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet