Vstup nové značky na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup nové značky na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup nové značky na trh
Autor: Plánková, Ingrid
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů. Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53099
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plánková_2023_dp.pdf 1.443Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plánková_2023_op.doc 108Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plánková_2023_vp.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet