Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce
Autor: Zajíc, Martin
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato akademická práce se zaměřuje na marketingem na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy v oblasti marketingové komunikace, sociálních sítí a osobního brandu. Praktická část zahrnuje dva výzkumy. Prvním výzkumem je polostruktu-rovaný rozhovor s profesionálními atlety, kteří poskytli své názory na marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Druhým výzkumem je dotazníkové šetření na Instagramu, kterého se zúčastnili uživatelé sociálních sítí, kteří sledují profesionální vytrvalostní atlety. Na základě těchto výzkumů byly formulovány dílčí a celkové závěry. Výsledkem práce jsou odpovědi na dvě otázky: zda je pro profesionální vytrvalostní atlety důležité budovat svůj osobní brand na sociálních sítích a co nejčastěji sledující od atletů očekávají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53049
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zajíc_2023_dp.pdf 3.908Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zajíc_2023_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zajíc_2023_vp.pdf 163.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet