Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš
Autor: Vindiš, Daniel
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce jsou doporučení a návrhy, jak mohou pivovary Starobrno a Šariš využívat nacionální stereotypy ve své reklamní komunikaci. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů "reklama", "brand building" a "stereotyp" a dále nacionálními stereotypy pro dané oblasti. Praktická část je složena z analýzy reklamní komunikace pivovarů a polostrukturovaného rozhovoru se zástupcem marketingového oddělení pivovaru Šariš. V závěru se nachází zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou navrhnuta doporučení a návrhy, jak mohou pivovary s nacionálními stereotypy v reklamě dále pracovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53048
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vindiš_2023_dp.pdf 1.383Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vindiš_2023_op.doc 267.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vindiš_2023_vp.pdf 160.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet