dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Elšík, Robin
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53045
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci eventu Pokáče. V teoretické části vymezí autor práce důležité pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, event marketingu, kultury a sponzoringu. Závěr teoretické části je věnována metodice marketingového výzkumu. Praktická část seznámí čtenáře s interpretem Pokáčem a s uplynulými ročníky koncertu ve Zlíně, jak se vyvíjely v čase. Dále bude interpretována marketingová komunikace společnosti, vytvoření cenové politiky a budou představeny produkty a služby, jež úzce souvisí s touto akcí. Podstata praktické části bude věnována analýze výsledků pomocí rozhovorů, jejichž cílem je získání relevantních dat týkajících se daného eventu, ale i úplný obraz o současném povědomí u stálých i potencionálních návštěvníků. Tyto výsledky budou implementovány i do matice SWOT. |
|
dc.format |
56 s. (72 472 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
koncert
|
cs |
dc.subject |
událost
|
cs |
dc.subject |
Pokáč
|
cs |
dc.subject |
vstupenky
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
návštěvník
|
cs |
dc.subject |
pořadatel
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix tools
|
en |
dc.subject |
koncert
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
Pokáč
|
en |
dc.subject |
tickets
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
visitor
|
en |
dc.subject |
organizer
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Marketingový mix daného eventu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of a Chosen Event |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Pokáč event. In the theoretical part, the author of the thesis defines important concepts from the field of marketing, marketing mix, event marketing, culture and sponsorship. The conclusion of the theoretical part is devoted to the methodology of marketing research. The practical part introduces the reader to the performer Pokáč and to the previous years of the concert in Zlín, as they developed over time. Furthermore, the company's marketing communication will be interpreted, the creation of a pricing policy, and products and services closely related to this event will be presented. The essence of the practical part will be devoted to the analysis of the results using interviews, the aim of which is to obtain relevant data regarding the given event, but also a complete picture of the current awareness among permanent and potential visitors. These results will also be implemented in the SWOT matrix. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65706
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|