Marketingový mix daného eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix daného eventu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Elšík, Robin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53045
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci eventu Pokáče. V teoretické části vymezí autor práce důležité pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, event marketingu, kultury a sponzoringu. Závěr teoretické části je věnována metodice marketingového výzkumu. Praktická část seznámí čtenáře s interpretem Pokáčem a s uplynulými ročníky koncertu ve Zlíně, jak se vyvíjely v čase. Dále bude interpretována marketingová komunikace společnosti, vytvoření cenové politiky a budou představeny produkty a služby, jež úzce souvisí s touto akcí. Podstata praktické části bude věnována analýze výsledků pomocí rozhovorů, jejichž cílem je získání relevantních dat týkajících se daného eventu, ale i úplný obraz o současném povědomí u stálých i potencionálních návštěvníků. Tyto výsledky budou implementovány i do matice SWOT.
dc.format 56 s. (72 472 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject koncert cs
dc.subject událost cs
dc.subject Pokáč cs
dc.subject vstupenky cs
dc.subject produkt cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject pořadatel cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing mix tools en
dc.subject koncert en
dc.subject event en
dc.subject Pokáč en
dc.subject tickets en
dc.subject product en
dc.subject SWOT en
dc.subject visitor en
dc.subject organizer en
dc.subject advertisement en
dc.title Marketingový mix daného eventu
dc.title.alternative Marketing Mix of a Chosen Event
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Pokáč event. In the theoretical part, the author of the thesis defines important concepts from the field of marketing, marketing mix, event marketing, culture and sponsorship. The conclusion of the theoretical part is devoted to the methodology of marketing research. The practical part introduces the reader to the performer Pokáč and to the previous years of the concert in Zlín, as they developed over time. Furthermore, the company's marketing communication will be interpreted, the creation of a pricing policy, and products and services closely related to this event will be presented. The essence of the practical part will be devoted to the analysis of the results using interviews, the aim of which is to obtain relevant data regarding the given event, but also a complete picture of the current awareness among permanent and potential visitors. These results will also be implemented in the SWOT matrix.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65706
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
elšík_2023_dp.pdf 975.9Kb PDF View/Open None
elšík_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
elšík_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account