Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Autor: Plchotová, Lucie
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53041
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plchotová_2023_dp.pdf 11.78Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plchotová_2023_op.doc 120.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plchotová_2023_vp.doc 148.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet