Vnímání společenské odpovědnosti značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání společenské odpovědnosti značky |
Author: |
Maňasová, Aneta
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR). Konkrétně je zaměřena na vnímání společenské odpovědnosti vybrané kosmetické značky Nobilis Tilia. Práce je rozdělena do tří, na sebe navazujících částí. Jako první je v teoretické části popsán koncept společenské odpovědnosti a podstata marketingového výzkumu, dále je zde taky definován pojem značka a stanovena metodika práce. Na základě zjištěných poznatků z teoretické části je vypracována praktická a projektová část. V praktické části je jako první popsána značka Nobilis Tilia a dále je proveden marketingový výzkum, který se skládá z analýzy dosavadní komunikace CSR aktivit dané značky, analýzy konkurence v oblasti CSR a z kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. Projektová část vychází z poznatků praktické části a je zde navržena efektivnější komunikace CSR aktivit značky, včetně navržení nových aktivit, ve kterých by se značka mohla angažovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53018
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account