Návrh marketingové komunikace hybridních eventů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace hybridních eventů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace hybridních eventů
Autor: Chládková, Aneta
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická část zkoumá virtuální kulturní akce na základě vybraných kritérií v komparativní analýze. Následuje kvantitativní výzkum, kterým je online dotazník v anglickém jazyce, šířený mezi vysokoškolské studenty a jejich známé. Na základě dat získaných z výzkumů práce zjišťuje, jaký koncept kulturní akce by byl vhodný pro Broumov a zda by oslovil i zahraniční publikum. V projektové části je pro tento zvolený koncept návrh harmonogramu, lidských zdrojů, rizik, vstupenek, zahrnutí udržitelných a přístupných řešení, možností propojení mezi účastníky, a propagací celé kulturní akce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53013
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chládková_2023_dp.zip 23.11Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
chládková_2023_op.doc 128Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chládková_2023_vp.doc 100Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet