Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Autor: Khan, Shakira
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém průmyslu, brandingem, Baťovou strategií brandingu, spotřebitelským chováním mladých zákazníků a spotřebitelským chováním v Indii. Podrobněji objasňuje studijní techniky a otázky. Vnímání Bati mezi obyvateli Bombaje ve věku 20 až 30 let bylo vyhodnoceno průzkumem. Získané informace byly vyhodnoceny a byly zodpovězeny výzkumné otázky. S cílem upoutat pozornost mladých zákazníků byl na základě získaných výsledků vypracován plán rebrandingu značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53006
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
khan_2023_dp.pdf 3.306Mb PDF Zobrazit/otevřít None
khan_2023_op.pdf 151.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
khan_2023_vp.pdf 165.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet